MUZIKALE VAARTOCHT MET DE RIVER DREAM

zeemansmedley

Filmpje Mokums Bluf;

Jantjesmedley

Op dinsdagmiddagen tussen 14.00-16.00 uur organiseren wij, i.s.m. Het Groot Amsterdams Grachtenkoor, een meezingmiddag in de Noorderkerk . Deze middag staat onder leiding van Huib van Vlaardingen en Trees Ruzette en wordt muzikaal begeleid door de accordeonisten André Vrolijk , Louise Prins en Peter van Zeijderveld. De laatse meezingmiddag is dinsdag 9 juli 2019. Deze middag is helaas helemaal UITVERKOCHT!!!

Het Groot Amsterdams Grachtenkoor is een projectkoor dat is samengesteld uit 300 zangers en zangeressen om op te gaan treden tijden Sail Amsterdam 2015. Na een zeer succesvol optreden is besloten om een doorstart te maken door elke 1e maandag van de maand te blijven zingen in de Noorderkerk zodat we klaar zijn voor een volgend groots optreden. Inmiddels heeft een deel van dit koor al een spetterend optreden mogen verzorgen in theater De Purmaryn in Purmerend. Voor aanmelding en/of informatie/boeking: info@stichtingmuzikaalmokum.nl. Op de website www.hetgrootamsterdamsgrachtenkoor.nl kunt u de foto's en filmpjes zien en wordt u op de hoogte gehouden wordt van alle projecten
Stichting Muzikaal Mokum Stichting Muzikaal Mokum houdt zich bezig om de ouderen in de woonzorgcentra, met name in Amsterdam en omgeving, samen een verzetje te bieden. De stichting verzorgt o.a. meezingochtenden of -middagen. Het repertoire bestaat uit Amsterdamse en Nederlandstalige liedjes. Onder auspiciën van de stichting treedt Huib van Vlaardingen in 10 woonzorgcentra op. De muzikale begeleiding bestaat uit een accordeonist en/of een pianist. De bewoners worden van songteksten voorzien, zodat zij actief deel kunnen nemen aan het muzikaal gebeuren
Stichting Muzikaal Mokum DEELNEMENDE WOONZORGCENTRA: De Rietvinck Amsterdam, D'oude Raai Amsterdam, De Bogt Amsterdam Vreugdehof Amsterdam, De Die Amsterdam, Leo Polakhuis Amsterdam SECRETARIAAT STICHTING MUZIKAAL MOKUM Mr. Taco van Lith Utrechtseweg 34 1213 TV HilversumTel: 06 10 22 33 71 Info@ stichtingmuzikaalmokum.nl

.