CD “Als jij maar bij mij bent”

In

opdracht

zanger

Vlaardingen

Nederlandstalige

liedjes

naar eigen keuze opgenomen.

opbrengst

naam

adres.

Zeilen op de wind Het dorp Als jij maar bij me bent Voor haar
Stichting Muzikaal Mokum Stichting   Muzikaal   Mokum   houdt   zich   bezig   om   de   ouderen   in   de woonzorgcentra,   met   name   in   Amsterdam   en   omgeving,   samen een       verzetje       te       bieden.       De       stichting       verzorgt       o.a. meezingochtenden    of    -middagen.    Het    repertoire    bestaat    uit Amsterdamse   en   Nederlandstalige   liedjes.   Onder   auspiciën   van de   stichting   treedt   Huib   van   Vlaardingen   in   10   woonzorgcentra op.   De   muzikale   begeleiding   bestaat   uit   een   accordeonist   en/of een    pianist.    De    bewoners    worden    van    songteksten    voorzien, zodat zij actief deel kunnen nemen aan het muzikaal gebeuren Comitee van aanbeveling: Mevrouw      H.      d'Ancona,      oud-minister      voor      Welzijn,      Volks- gezondheid   en   Cultuur.   Mevrouw   E.Terpstra,   oud   staatssecretaris en    oud    IOC    lid.    Mevrouw    M.T.J.    Blankers-Kasbergen,        Burge- meester      van      Ouder-Amstel.      Mevrouw      A.      Koopmanschap, Burgemeester   van   Diemen.      De   Heer   J.   Saan,   directeur   Koninklijke Saan   BV.   Mevrouw   Nelly   Frijda,   actrice.      Mevrouw      Ans   Markus, kunstschilderes.

Op dinsdagmiddagen   tussen 14.00-16.00 uur  organiseren wij, i.s.m. Het Groot Amsterdams Grachtenkoor, een meezingmiddag in de Noorderkerk . Deze middag staat onder leiding van Huib van Vlaardingen en Trees Ruzette en wordt muzikaal begeleid door  de accordeonisten André Vrolijk , Louise Prins  en Peter van Zeijderveld. De laatse meezingmiddag is dinsdag 9 juli 2019. Deze middag is helaas helemaal UITVERKOCHT!!!

.

Het Groot Amsterdams Grachtenkoor is een projectkoor dat is samengesteld uit 300 zangers en zangeressen om op te gaan treden tijden Sail Amsterdam 2015. Na een zeer succesvol optreden is besloten om een doorstart te maken door  elke  1e maandag van de maand te blijven zingen in de Noorderkerk zodat we klaar zijn voor een volgend groots optreden. Inmiddels heeft een deel van dit koor al een spetterend optreden mogen verzorgen in theater De Purmaryn in Purmerend. Voor aanmelding en/of informatie/boeking: info@stichtingmuzikaalmokum.nl. Op de website  www.hetgrootamsterdamsgrachtenkoor.nl  kunt u de foto's en filmpjes zien en wordt u op de hoogte gehouden wordt van alle projecten

CD Huib van Vlaardingen